Zwroty i reklamacje

Jeżeli spódnica została wykonana zgodnie z Twoim projektem, a mimo to nie spełnia Twoich oczekiwań i po prostu nie podoba Ci się, z przykrością informujemy, że w takiej sytuacji niestety nie możemy przyjąć zwrotu (zgodnie z art. 38 ust. 3 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy). Dostarczony towar ma indywidualny charakter i nie jest rzeczą prefabrykowaną.

Zależy nam jednak na Twojej satysfakcji, dlatego w przypadku, gdy dobrałaś zbyt duży rozmiar spódnicy i nie jesteś z niej zadowolona, poinformuj nas o tym, a jednorazowo zmniejszymy/skrócimy ją dla Ciebie bezpłatnie. Jednorazowe zmniejszenie rozmiaru spódnicy dotyczy tylko pierwszego zakupu, dokonanego w SKIRT STORY. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia ewentualnych możliwych do wykonania poprawek, a następnie odeślij do nas spódnicę na swój koszt. Pamiętaj, że nie podejmujemy się przeróbek produktu noszącego ślady użytkowania, w tym brudnego, mokrego, czy też ze śladami niezachowania higieny.

Niestety nie ma możliwości wymiany spódnicy na większą, dlatego prosimy o dokładne stosowanie się do instrukcji zdejmowania miary.

Jeżeli natomiast, otrzymana spódnica nie zgadza się z opłaconym przez Ciebie zamówieniem lub posiada wady, poinformuj nas o tym fakcie wysyłając e-mail na adres: kontakt@skirtstory.pl lub też pisemnie na adres KATARZYNA BŁACHUT SKIRT STORY ATELIER, ul. Okulickiego 53/152, 31-637 Kraków, wskazując stwierdzoną wadę lub też niezgodność, oraz datę kiedy wada została stwierdzona.

Po otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu zgłaszanej reklamacji, odeślij towar wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem reklamacyjnym (dostarczymy droga mailową) i dowodem zakupu, na adres: KATARZYNA BŁACHUT SKIRT STORY ATELIER, ul. Okulickiego 53/152, 31-637 Kraków z dopiskiem: „Reklamacja”.

W ciągu 14 dni, liczonych od dnia następnego od otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany towar, otrzymasz informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Reklamowany towar jest wysyłany na Twój koszt i ryzyko. 

W razie pytań zachęcamy do kontaktu z nami.